another summer day has come and gone away

okej, så ett ny försök med att blogga. tredje gången gillt säger man va?
det är rebecca som har fått mig att börja igen. och hösten. jag tycker inte om den
den är tråkig. det ända som är roligt är färgerna. sen att det regnar kan väl vara mysigt ibland men inte när man hade tänkt att cykla till skolan så man kommer snabbt hem och måste åka bil istället.
aja älsklingen hade tänkt att ringa mig idag men har dock inte gjort det än men det lär väl hända det med.
snart hoppas jag. aja nu har jag skrivit lite. kommer väl mer hoppas jag.
nu ska jag lyckas !

llindqvist



från: rebecca

välkommen tillbaka ;)

2008-10-27 @ 15:33:51
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/

kommentera här

namn
remember me?

e-postadress (publiceras ej)

URL/bloggadress

kommentar

RSS 2.0