try to understand baby

nu funkar blogg.se! jag har försökt hela eftermiddagen men har inte kommit in förns nu, imorse så åkte jag och mamma och köpte busskort, skönt ! nu kan jag entligen åka gratis buss och när jag vill. när jag kommer till skolan kommer jag dock på att jag glömde nyckeln hemma, så går det när jag inte får låsa ytterdörren. aja jag överlevde. när jag kom hem så hjälpte jag pappa med maten, åt och nyss så gjorde jag klart svenskan. nu ska jag kolla på tv med mamma och så hörs vi nog imorgon!

PUSS



från: Sara ( Alvas kompis )

Hej!



Vilken fin blogg du har! vill också ha en sånn ;) ja ska va med alva på måndag kanske. då ska hon fixa så som du har! :) <33

2009-10-24 @ 21:36:34

kommentera här

namn
remember me?

e-postadress (publiceras ej)

URL/bloggadress

kommentar

RSS 2.0