godnatt

Nu så är jag hemma igen efter en rolig och mysig fredagskväll hos Josefine. Vi kollade på film, käkade pizza och chips och bara hade det skönt i soffan framför tvn. Nu när jag är hemma så har jag fått jätteont i magen och det är för att jag inte tål laktos ifall det är någon som läser som inte vet om det och undrar varför det ser ut som att jag är gravid varannan dag så är det bara mjölkmage, och det ska ni be till gudarna att ni aldrig får uppleva.

Iallafall så ska jag snart sova och när jag vaknar så ska jag städa mitt rum ( kanske inte direkt när jag slår upp ögonen men en stund efter, eller slår och slår jag öppnar nog dom av mig själv ganska sakta, eh vad snackar jag om?) så vi hörs väl efter det!

Ha det bra, för det har inte ja!


kommentera här

namn
remember me?

e-postadress (publiceras ej)

URL/bloggadress

kommentar

RSS 2.0