Mys

Nu ska jag bara kolla facebook och sen ska jag stänga av datorn och lägga mig och läsa min veckorevyn som är gammal men som jag fick på posten idag. Jag kom hem från duveholm för ett tag sen och är riktigt trött men det var ändå en helt okej träning, något som inte var så okej var när jag skulle ta mig ner till bussen och halkade framför en bil och ställer mig snabbt upp och fortsätter gå och kommer sen på att min granne går bakom mig och hon fick sig ju ett gott skratt i allafall och jag fick bara ont i knät för kul var det i allafall inte! Nu har jag halkat 3 gånger den här vintern, jag som alltid har så bra balans.

Ha en bra kväll så kanske jag hinner blogga innan skolan imorgon!


kommentera här

namn
remember me?

e-postadress (publiceras ej)

URL/bloggadress

kommentar

RSS 2.0