puss

Nu så börjar let's dance snart. Ska kolla på det nu och sen ska jag sova för imorgon så bär det av till Norrköping för shopping och hårklippning. Men jag ska höra av mig imorgon innan vi åker också så att ni har något att läsa innan jag komma hem.

Jag tänkte berätta vad som hände idag som var så jobbigt!
Jo, det var såhär att på morgonen när jag går till bussen hos Cornelis så går jag samma tid som jag alltid brukar göra, och vad händer när jag kommer ner till vägen? Jo, bussen åker förbi mig! Jag går väldigt irriterad tillbaka och berättar det för Cornelis och frågar när nästa buss går, ah den gick tio, det betyder att jag missar två lektioner på morgonen, kul! nej. Sen vänta jag till klockan tio och hoppar på bussen, kommer in till stan och ser att jag hinner med stadsbussen, men nej, den åker iväg när jag går emot den, va det kul då? nej. Då fick jag alltså gå till skolan, och om det inte var nog så blev jag dyngsur om fötterna. När jag kommer till skolan så svarar ingen på mina sms om vart dom är och det var väl inte så farligt tänkte ni? Nej inte om det bara hade varit det men jag var ju blöt om fötterna och JÄTTEhungrig. Rebecca svarar på mitt rop på hjälp och möter mig utanför matsalen, och där inne fick jag slänga mig i maten innan nästa lektion. Sen när jag kommer hem så tar jag ett glas med saft och när jag dricker så spiller jag på min tröja, sen bestämmer jag mig för att ta ett bad med pepp musik och en ansiktsmask, ah vad skönt tänker ni, ja det var det, förutom att det blev något riktigt fel när jag skulle ta av masken och den fastna och då fick jag panik och tog en handuk och torka bort det och det satt stenhårt sen tog jag tvål och då sved det i hela ansiktet!

Men det som var bra idag var!
♥Fick alla rätt på engelska förhöret!
♥Fick tacos till kvällsmat
♥Fick umgås med trevliga människor i skolan



från: sarah

haha, sötnos...

2010-03-19 @ 22:24:41
URL: http://duckandrun.blogg.se/

kommentera här

namn
remember me?

e-postadress (publiceras ej)

URL/bloggadress

kommentar

RSS 2.0