soooola

Idag har jag hunnit med att
♥ byta kläder 3 gånger
♥ åka buss 6 gånger
♥ kollat på en utställning
♥ kommit på att den inte var för våran ålder
♥ kommit på att jag tänkt fel på busstiderna
♥ kommit med ideén att vi kan käka hemma hos mig
♥ kom hem och såg att det knappt fanns något att äta
♥ dansat i mitt kök med sarah och josefine
♥ kollat på bilder på mig som liten och tjock
♥ gått till bussen lite för tidigt och fått frysa
♥ väntat på bussen och sen insett att jag tänkt fel på busstiderna....igen
♥ fått 3 kronor av josefine
♥ trott att jag har tappat bort 3 kronor
♥ fått 3 kronor till av josefine
♥ solat och skrattat med lovisa åt hennes fula bilder på mobilen
♥ tagit nya fula bilder på henne
♥ plockat på mig massa godis och sen insett att dom höjt kilo priset och la tillbaka det
♥ köpt godis och fick tro det eller ej men 3 kronor tillbaka!
♥ nästan vällt med bussen
♥ frågat sarah om det stavas "vällt" ( så är det fel, skyll på henne!)
Det var allt, nu ska jag träna, men det kunde jag ju inte skriva för det har jag ju inte gjort!
PUSS



kommentera här

namn
remember me?

e-postadress (publiceras ej)

URL/bloggadress

kommentar

RSS 2.0