gymnastiktävling

Idag har jag varit nere i duveholmshallen och agerat dj, mycket gick fel men musik fick alla lagen iaf och katrineholmsgymnasterna/ gymmix gick vidare till final! Skit bra tjejer!! Imorgon så ska jag ner och göra samma sak och heja på dom bästa, ska bli riktigt kul faktiskt., imorgon tävlar herrar också och det får man ju inte se så ofta heller så det ska också bli kul att kolla på, men men nu ska jag kolla på tv en stund sen blir det sängen för mig, det blev sent igår och det fick jag igen för idag så ikväll blir det tidigt så att jag är pigg imorgon, jag har nog aldrig varit så trevlig mot människor som jag har varit idag tror jag, även fast dom har kommit fram och klagat och tjatat och frågat jobbiga frågor som man blir nervös på att svara på för att det ska bli fel så var jag ändå trevlig, och det ska jag vara imorgon också men då måste jag få en godnatts sömn, så godnatt!

från: juliaaaa

du va så trevlig och duktig så DJ-Lizah! :) <3

2010-05-31 @ 21:20:12
URL: http://juliapernillaryden.blogg.se/
från: Mamma

Ja, det var en rolig helg med många gymnaster i Katrineholm =)

2010-06-03 @ 21:32:28

kommentera här

namn
remember me?

e-postadress (publiceras ej)

URL/bloggadress

kommentar

RSS 2.0