Dag 01 – Om mig

Mitt namn är Lisa Matilda Lindqvist och jag föddes 9 oktober 1993. Då bodde jag tillsammans med min mamma och pappa och om dagarna så lekte jag med mina dockor, sjöng och dansade. Det mina släktingar ofta tar upp är när jag var liten hade jag alltid en uppvisning där jag sjöng och dansade och om man kollar på alla videor som vi har här hemma så sjunger och dansar jag 97% av tiden. När jag var fyra år och skulle fylla fem så föddes min lillasyster Alva som jag då trodde var en kille. Men nu bor vi alla i samma hus som jag alltid har bott i och musik är fortfarande någonting som jag tycker är riktigt kul. Jag gick i musikklass i tre år på högstadiet men när jag skulle börja gymnasiet så valde jag att rikta in mig på en annan sak jag brinner för och verkligen vill jobba med och det är inom media, så det är där jag befinner mig nu. En annan sak jag kan nämna är att jag är tillsammans med Cornelis sedan några år tillbaka, och den 15 februari så firar vi tre år! Han är min bästa vän!



kommentera här

namn
remember me?

e-postadress (publiceras ej)

URL/bloggadress

kommentar

RSS 2.0