Dag 07 – Min bästa vän

Jag kan inte bara peka ut en som en bästa vän för tjejerna i klassen är jag med varje dag och spenderar mycket av min tid med och dom tycker jag väldigt mycket. Men om jag ska välja ut bästa kompisar så är det Lovisa och Cornelis. Fast dom är mina bästa kompisar på helt olika sätt. Jag och Lovisa har känt varandra sen första dagen jag började på dagis och då var jag 1,5 år gammal. Hon var den som dagis valde ut att hon skulle få hälsa på mig hemma innan jag skulle börja på dagis så att jag kände igen någon. Sen dess har vi hållt ihop och vi släpper nog inte varandra i första taget. Cornelis är min bästa livkamrat eller vad man ska kalla det, jag trivs så bra med honom och han känner mig på ett helt annat plan än vad någon annan gör. Han känner verkligen hela mig eftersom att han har sett alla mina sidor. Jag älskar alla mina kompisar hemskt mycket och utan er skulle jag nog inte tycka att mitt liv var så hemskt roligt, iaf inte så roligt som jag tycker att mitt liv är idag iaf!




kommentera här

namn
remember me?

e-postadress (publiceras ej)

URL/bloggadress

kommentar

RSS 2.0